Daily Vincentian Inspiration

"I am asking Our Lord that we may die to ourselves in order to rise with him.
May he be the joy of your heart, the end and soul of your actions,
and your glory in heaven."
- St. Vincent de Paul 
“Le pido a Nuestro Señor que podamos morir a nosotros mismos para poder resucitar con él.
Que sea él la alegría de tu corazón, el fin y alma de tus acciones,
y tu gloria en el cielo.”
-San Vicente de Paul

I must die to my selfish, sinful desires and attachments
if I want to rise with you, Jesus. Help me to rid myself of all
that keeps me from union with you, who are the real joy of my heart.
Debo morir a mis deseos y apegos egoístas y pecaminosos
si es que quiero resucitar contigo, Jesus.  Ayúdame a deshacerme de todo
lo que me aleje de estar en unión contigo, quien eres la alegría real de mi corazón.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vincentian Services Department
Society of St. Vincent de Paul, Council of Los Angeles

Comments