"There are very few for so much work! Our Lord will have to labor with you."
- St. Vincent de Paul


“Hay tan pocos para tanto trabajo!  Nuestro Señor tendrá que trabajar contigo.”
-San Vicente de Paul


When the volume of work overwhelms me and I am discouraged because of shortages of staff,
remind me Lord, that it only takes a small piece of yeast to leaven dough and you never ask more of me than I can give.
Be with me to carry the load, my ever present Lord!


Cuando el volumen de trabajo me abruma y me siento abatido por la falta de ayuda,
Recuérdame, Señor, que toma solamente un poco de levadura para fermentar la masa, y que tu nuca me pedirías más de lo que yo pueda dar.
Quédate conmigo para llevar la carga, ¡mi Señor siempre presente!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vincentian Services Department
Society of St. Vincent de Paul, Council of Los Angeles



Comments